جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آیا الهلال، النصر و الاتحاد از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند؟

  • کد خبر: ۱۸۴۲۹۸
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
آیا الهلال، النصر و الاتحاد از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند؟
با توجه به مالکیت مشترک تیم‌های عربستانی، ممکن است این تیم‌ها از لیگ قهرمانان حذف شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مالکیت سه باشگاه بزرگ الهلال، الاتحاد و النصر را شرکت سرمایه‌گذاری عربستان برعهده دارد و این باعث اعتراض چند تیم در قاره آسیا شده است.

چند باشگاه آسیایی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده تنظیم شکایت نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کنند؛ چرا که مالکیت سه تیم النصر، الهلال و الاتحاد را که هر سه در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، یک شرکت سرمایه‌گذاری برعهده دارد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مالکیت مشخص و واحدی داشته باشند؛ این در حالی است که این سه تیم یک مالکیت واحد دارند.

این سه باشگاه بزرگ در کنار الاهلی با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان، شمار زیادی از  بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان را در تابستان جذب کرده‌اند تا لیگ عربستان یک فصل متفاوت را تجربه کند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->